2013. november 8., péntek

Twenty one letters to Niall


Az utolsó levél! Ezennel befejeztük. Charlie abba hagyja a levélírást... most valami nagy szövegnek kellene következnie, de fogalmam sincs, hogy mi lenne az. Ez lesz az első befejezett sztori. Az első ténylegesen befejezett, ennyi év blogolás és írás után.

Örülök is meg nem is, hiszen soha többet nem lesz már ilyen népszerű blogom, ebben biztos vagyok:D

Ennek ellenére nem fejezem be, hamarosan megosztom a linket a legtöbb helyen, többek között itt is, addig is jelöljétek be az új főhősnőt a facebookon, aki nem más, mint Maddie Johnson!! 

Köszönök mindent!!!
( a levél után továbbra is figyeljétek a blogot, kérlek!:) )
~xx

×××



Lola együttérzően nézett Niall szemeibe, valószínűleg látta rajta, hogy teljesen összetörne, ha sejtései beigazolódnának. Végig simított kosztümjén, ahogy felállt, még egyszer elnézést kért Nialltől a pólója miatt, majd az ajtóhoz sietett. 

–  Remélem, megtalálod – szólt vissza a kabin nyitott ajtajából, és Niall tudta, hogy a nő lehagyott egy szót... ÉLVE. Majd újra magára hagyta a fiút, aki nem merte felbontani az utolsó levelet. Kezébe vette és nézegette, forgatta. Remélte, hogy nem az áll benne, amire számított. 

Végül a kíváncsisága győzött. 

Kedves Niall, 

Egyre magányosabb vagyok. Lola, Alice és Ruby is elment. Blake, Eliza és a szüleim pedig meghaltak. Az osztálytársaim továbbra sem hagynak békén. A héten, az egyik napon ahelyett, hogy iskolába mentem volna, inkább leültem egy padra és néztem az embereket. Tanulmányoztam őket...

Csak rohangáltak össze-vissza, mindenki sietett a maga dolgára, még az órára sem néztek rá, és volt, aki körül sem nézett, mielőtt áthaladt volna az úttesten. Nem is tudják, hogy milyen szerencsések. Fogalmuk sincs arról, mennyire szeretnének mások az ő helyükben lenni. Sajnálják magukat a munka miatt, vagy azért, mert kitört a cipőjük sarka. Hisztiznek, amikor elázik a frizurájuk, vagy lemerül a mobiljuk. 

Olyan apróságokon akadnak fenn, aminek semmi jelentősége valójában. Ha megfáznak, eljátsszák a halálos beteget de, csak mert nekik még sose volt komoly bajuk. Sietnek, és észre sem veszik, hogy lekésik a legfontosabb dolgot. 

Az életet. 

Mostanában minden álmom rémálomként végződik, még azok is, melyek régen erőt adtak, és ösztönöztek arra, hogy legalább a következő éjszakáig kibírjam. Félve hunyom le a szemeim, mert rettegek attól, hogy újra és újra megtörténjen. 

Niall, minden éjszaka azt álmodom, hogy valami szörnyűség történik veled. Ki mással? Hiszen nincs családom, barátaim. Te vagy az egyetlen, akit szerethetek. 

Egyik éjszaka úgy döntöttem, hogy nem fogok aludni. A személyzeti konyháról sikerült kicsempésznem valamennyi kávét. Egész éjszaka fanfiction olvasással foglaltam le magam, reggel pedig úgy néztem ki, mint egy felmosórongy. Egész nap alig álltam a lábamon.” 

Niall ijesztőnek tartotta a fanfiction világot. Az emberek sok olyan dolgot képzelnek el róluk, amit valójában nem tennének meg, és néha még ő maga is megijedt, milyen élénk a fantáziájuk. Inkább meg sem kísérelt végig elolvasni egyet sem, mert félt, hogy felfordul a gyomra. 

„Amióta valamilyen véletlen folytán rátaláltam a rajongásom tárgyára, mióta először hallottam a zenéteket, sosem éreztem magam annyira magányosnak. Ott voltatok nekem, ott voltál TE. Volt akit szerethettem.

Tudod, a csinos kis pofitok erőt adott, olyan volt, mintha végre lenne valakim. Niall, mikor írni kezdtem neked, fogalmam sem volt róla, hogy egy napon ezek az érzések még erősebben feszengnek majd bennem ahelyett, hogy elmúlnának idővel. Ha tudtam volna, hogy egy napon bármit megtennék egy válaszlevélért, sosem kezdtem volna írni. Azt reméltem, hogy ha őszinte leszek hozzád, még akkor is, ha te sosem tudod meg, a lelkem megnyugszik, és elfelejtelek. De nem így történt. Az érzések átalakultak, de nem vesztek el. Már nem hibáztatlak azért, mert ez történt velem. Csak az én hibám, hogy nem tudom irányítani ezeket a… az érzéseket? 

Nem volt nehéz úgy éreznem, hogy hozzám tartozol. Egészen egyszerű volt létező kapcsolatként kezelni, a miénket. Csak írtam néhány levelet és ez olyan érzést keltett, mintha csak elmentél volna, és bármikor visszatérhetnél. Annyira közvetlen vagy. Tudom, hogy őrültség, de azt hittem, ez a tévképzet majd segít túl lenni ezen a pár éven, amit még itt kell töltenem. 

Néha csak azt kérdezem magamtól; Miért tetted ezt velem? Máskor pedig egyszerűen csak megköszönöm, hogy ezt tetted…

Eleinte csak szerettelek volna átölelni és közölni, mennyire fontos vagy nekem. Videojátékokkal játszani egész éjszaka, betegre enni magunkat pizzával, horror filmeket nézni késő éjszakáig, hogy átölelhess, ha félek. 

Aztán történt valami. Valami, amitől máshogy nézek már rád, és magamra, az életre. Túllátok az éjszakába nyúló filmnézéseken… Tudom, hogy veled akarok lenni, elképzeltem, hogy egy napon gyönyörű gyerekeink lesznek, és egy otthonos kis házban élünk majd, közel a természethez. Szerettem volna egy kutyát, és két macskát is. De tudod mit? Még egy kecskét is! Jóban szerettem volna lenni az összes szomszéddal, és segíteni mindenkinek, aki bajba került. Egy olyan közösségben élni, ahol mindenki látja, ki vagyok valójában, ahol senki sem akar bántani, nyugodt szerető családot szerettem volna, egy olyan mesebeli életet, melyben együtt élünk, amíg meg nem halunk és semmi rossz nem történhet többé. 

Halloween napján tökpitét sütni, karácsonykor mézeskalácsot… Összehozni a családot, és együtt lenni, amikor csak lehet. 

Tudom, hogy őrültség, de elképzeltem életem minden egyes pillanatát, ez olyan lányos dolog, tudod? Majd minden nap szembesülnöm kellett vele, hogy évek vannak még hátra ebből a nyomorból, az utána következőt pedig nem láthatom. Talán az is éppen ilyen nyomorúságos lesz. Pontosan olyan, amilyen most is. 

Nem bírom tovább…

Niall, én nem szeretnék tovább így élni. Próbáltam erős lenni, és kapaszkodtam az álmaimba. Megírtam neked ezeket a leveleket, eleinte csak úgy. Majd végül azért, mert reméltem, hogy egy napon elolvasod őket, és megmentesz ebből. Nem tetted, és én elveszítettem a hitem. 

Szeretlek, de nem tudok tovább várni, és bízni abban, hogy valami véletlen folytán mégis hozzád jutnak a leveleim. 

Rájöttem, hogy egy egyszerű álomkép vagy. Túl tökéletes, hogy igaz légy... S, ha az is vagy, nem az enyém. Az én életem csak egy üres verem, melyből kimászni nem tudok, talán sosem. Tudnod kell, hogy a te létezésed az, ami a mai napig életben tartott, megmentett attól, hogy valami őrültséget csináljak. Erőssé tett, és úgy éreztem, sosem lennék képes ártani magamnak. Úgy éreztem, talán egy napon megfordul a szerencsém, és a sok veszteség után kapok valami nagyot, hogy a sors kompenzálja ezt a sok szenvedést. Azt gondoltam, hogy talán egy napon elolvasod ezeket, és megjelensz, mint egy álomban... 

(Ugye, milyen butaságokat hordok itt össze? Nem baj, most már lehet…)

Ez az utolsó levelem hozzád, ha egy nap mégis elolvasnád, szeretném, hogy tudd; tökéletes vagy! Ne hidd el, ha mást mondanak neked, és kövesd az álmaidat! Szeresd a családod, és légy nagyon boldog!

Ma beszöktem az orvosi szobába és elcsentem egy doboz altatót, azt hiszem ez elég lesz. Tudod, mindenki annyira el van foglalva magával ebben a házban, hogy észre sem fogják venni, hogy eggyel kevesebben vannak. 

Még utolsó alkalommal, SOK- SOK szeretettel,
Millió puszi,
Charlie

Az utolsó levél zavaros volt, rövid, és határozottan arra utalt, hogy Charlie feladta a küzdelmet, majd beszedte az altatókat. Az írása ezúttal sokkal rendezetlenebb volt, a papír pedig teljesen elázott, valószínűleg a könnyektől. A levél, amit Niall a kezében tartott, lehetett az egyik utolsó dolog, amit Charlie életében csinált. A fiú szorosan magához ölelte a gyűrött papírt, elképzelte azokat a pillanatokat, amikor még Charlie kezében volt, s most már halott lehet. Egy kósza pillanatra megfordult Niall fejében, hogy visszatér a fiúkhoz, és meg sem próbálja felkutatni a lányt, hiszen úgyis ..., de ilyen közel a célhoz úgy érezte tartozik Charlienak azzal, hogy legalább megnézi, hogyan élt, hova járt iskolába és hogy hova helyezték el… a testét. Erősnek kellett lennie, minden porcikája azt kívánta bárcsak ne kezdte volna olvasni a leveleket, vagy bár ott lett volna akkor, amikor szükség lett volna rá, millió bár szócskával kezdődő mondat, mely csak még fájdalmasabbá tette a keserves hátralevő utat.

Niall legbelül teljesen összeomlott, el is felejtette, hogy még mindig a vonaton van, és újabb könnycseppeket ejtett, ezúttal nem Charlie miatt, hanem Charlieért. 



18 megjegyzés:

  1. Fú.. Elmondhatom, hogy ez a 2. kedvenc blogom. Nagyon tetszik a történet és a megvalósítása is jó volt! Megsirattál a végén... Beleéltem magam a történetbe, láttam magam előtt Niallt ahogy a vonaton olvas, stb. Legbelűl gondoltam, hogy nem lesz boldog befejezés, de bíztam benne. Sajnos nem így lett, de nagyon örülök, hogy rátaláltam a blogodra. Nekem az is boldogságot jelentett összegzés képpen, hogy Niallhoz eljutottak a levelek és el is olvasta. Szívesen olvastam volna még tovább a történetet, hogy Charlie él. :'( Még mindig nem tudom abba hagyni a sírást. Köszönöm! <3 :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Örülök, hogy az utolsó levél is előcsalt pár könnycseppet:)) Fura dolog olvasni, hogy teljesen lehetetlennek tűnik a boldog vég. Ez nagyon érdekes dolog.
      ~xx

      Törlés
  2. Tudom, hogy most egy hosszú és egyben összefoglaló kommentet kéne írnom, de egyszerűen nem tudok.. Hihetetlen, hogy milyen gyönyörű ez a történet és, hogy mennyire szívhez szóló. Nem mondhatom azt, hogy hihetetlen a vége, hiszen én ezt mindvégig sejtettem. Nem mertem belegondolni, hogy tényleg így lesz vége, de... de mégis megtörtént.
    Szeretném neked megköszönni, hogy létrehoztad ezt a blogot és lefordítottad ezt a történetet. Köszönöm, hogy időt szántál rá, és köszönöm, hogy megsirattál.
    Most egy érzelmi sokkon készülök túllépni, és hiába olvasom el újra, majd úrja az utolsú mondatot, egyszerűen.. NEM! Képtelen vagyok beletörődni..
    Charlie feladta.. És.. Nem így kellet volna történnie. Happy end kellet volna legyen... Bárcsak az lett volna. Bárcsak tényleg rátalált volna Charliera, és boldogan élnének együtt, míg meg nem halnak...
    Micsoda buta gondolatok...
    Most utoljára szeretném még egyszer megköszönni ezt... ezt az egészet!!
    ~É.M. xx

    p.s.: Elnézést kérek, hogy ilyen kuszán írtam le a gondolataimat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem volt kusza, és nem volt buta sem! Én köszönöm, hogy végig itt voltál, és időt szántál az kommentelésre is!
      Nos a fordítás részében ne legyetek olyan száz százalékosan fordítósan biztosak... ez már csak egy ilyen fura dolog tőlem:D
      ~xx

      Törlés
  3. Szia!
    Nem tudok hosszú komit írni, csak nemrég kapcsolódtam be, én, aki nem olvas fanfictiont. Ennek az egyedisége fogott meg, a Charliet körüllengő titokzatosság.
    Még nem tudom, hogy mit érzek a történettel kapcsolatban. Ez olyan, mint mikor az ember megnézi az Armageddont, először utálja, mert kinyírják a drága Bruce Willist, aztán megnézi még kétszer vagy háromszor és már a kedvenc filmje.
    Én mondjuk örültem volna, hogyha Charlie életben marad, de belegondolva nem lett volna reális. Azért sajnálom Niallt, amiért neki is szenvednie kellett a levelek olvasása közben. És bár én sosem tudnék véget vetni a saját életemnek, valamilyen szinten meg tudom érteni a lányt. Szomorú a sorsa.
    Csak még annyit szeretnék mondani, hogy tudnod kell: nagyon jól írsz, imádom ahogy fogalmazol, tetszett az egyediség, és kíváncsi leszek a következő történetedre, majd mindenképp készíts ide róla egy bejegyzést, feliratkozásom végett azt majd úgyis látni fogom. Szóval mindenképp tudj róla, hogy van tehetséged az íráshoz, és egyébként az előző részhez írtam még egy komit, amiben kaptál egy díjat tőlem csak nem válaszoltál rá, valószínűleg nem láttad. http://shesnextdoor.blogspot.hu/p/dijak.html - a tizenharmadik az :)
    Sok szerencsét kívánok neked a továbbiakban is, semmiképp se hagyd abba az írást!
    Puszi,
    Bia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia,
      Határozottan haragudtam a világra, mikor Bruce Willis meghalt, de mivel nem igazán nézek meg többször filmet, nem is lett a kedvencem sosem:D Tudod jobban szeretem, mikor a végén mindenkinek vége, nem kell a jövőjükről elmélkedni:D (természetesen ez csak vicc, de tényleg horror párti vagyok:D)
      Nem tudom, miért ne lett volna reális, hiszen attól, hogy valakinek teljes csőd az élete, még javulhatnak a dolgok. Nem mindenki adja fel, és a legjobb az lenne, ha senki nem adná fel!:D
      Nagyon köszönöm a kedves szavakat! Az előző résznél a kommentedet láttam, és azt hiszem a levél felrakása után (vagy előtte) válaszoltam is rá:D Köszönöm!
      ~xx

      Törlés
  4. nem csak Niall sírt, én is. annyira magával ragadott ez a történet, hogy az hihetetlen. nem azért vártam a pénteket, mert hétvége lesz, hanem mert Te akkor hoztad az új leveleket. minden pénteken emlékeztetőt állítottam 16:30-ra, hogy egy percet se veszítsek. szeretném megköszënni Neked, hogy elolvashattam/elolvashattuk ezt a csodálatos alkotást! további sok sikert! <3
    Nóra. Xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm, el sem tudod képzelni, milyen jól esik, hogy ez neked ilyen fontos volt! Köszönöm, hogy olvastad, köszönöm, hogy írtál!
      ~xx

      Törlés
  5. Szia. Nem sírtam, és tudom miért, nem úgy kellett volna elolvasnom, hogy közben valaki felbaszta az agyam...tudom az én hibám. Viszont így is átjöttek az érzések.
    Én megértem Charlie-t, ha nekem is ilyen életem lett volna, lehet nem bírtam volna még eddig sem, ameddig ő. Talán jobb neki most ahol van HA meghalt. Bár...szerintem nem halt meg, és bízom benne, hogy igazam lesz...
    Niallt is megértem, ha nem kezd bele a levelek olvasásába nem válik ólom súlyúvá a lelke, de most azt hiszi ő tehet mindenről, vagy legalábbis, megakadályozhatta volna Charlie öngyilkossági kísérletét... De szegény semmiről nem tehet, nem felelhet minden rajongójáért...sajnos. :(
    Egyik kedvenc blogom volt, nem véletlenül ajánlottam mindenkinek ezt a csodát.
    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, végsőkig optimista Szilvi:DD
      Jól esik ez a találgatás, érdekes és új megvilágításba helyezi a blogot!:D Azért ne értsetek vele ennyire egyet.
      Észrevettem ám, hogy mindenkinek ajánlottad, voltak pillanatok, mikor azt éreztem, hogy minden nézettségem tőled ered:D (a nagy része tényleg tőled ered!)
      ~xx

      Törlés
  6. Köszönöm. Ez jutott eszembe, mikor elolvastam. Köszönöm, hogy megírtad ezt a blogot, köszönöm, hogy elolvashattam, köszönöm, hogy részese lehettem ennek a világnak, Charlie világának. Sírtam. Ugyan! Ez nem a megfelelő kifejezés. Túl érzelemmentes. Erre talán nincs is jó szó. Szeptember 29.-én történt valami, ami megváltoztatta az életemet. Ebben az a legkülönösebb, hogy ugyanez a nap délelőttjén találtam rá a blogodra. Már akkor éreztem, hogy el kell olvasnom, de még nem kommenteltem. Miért nem? Mert akkor még nem éreztem késznek rá magam. Akkor még csak sírtam. A fájdalomtól. Most már nem. Most az együttérzéstől, megkönnyebbüléstől és a boldogságtól sírtam. Igen, a boldogságtól, mivel felszabadult a lelkem. Charlie elment és úgy éreztem, hogy egy darabom vele ment, így minden könnyebb lett. Ő már mindig boldog lesz, nekem átmeneti. Talán ezért is sírtam. Sajnálom, hogy ezt a sok zagyvaságot leírom, de úgy érzem, hogy ha nem tenném egyszerűen összeroppannék. Efelett ezek az érzelmek a Te blogod hatására törtek elő belőlem. Igen, Niallnek fáj, de Charlienak már minden könnyű. A szíve mélyén mindenki tudta, hogy ez lesz a vége, de senki nem akarta beismerni, mindenki a boldog véget várta. Sajnos az életben sem így van. Nem minden vég lesz happy end. Azt gondoltam, hogy csak a gyengék sírnak. Ma már tudom, hogy ez nem így van. A Te blogod valami olyat nyitott fel bennem, aminek létezéséről nem is sejtettem. Nem tudom megfogalmazni, hogy mi az. Mintha lelki társra leltem volna a fanfictionban. Tudom, hülyeség. :) Nagyon szépen köszönöm, hogy ezt megírtad. Gratulálok. :')

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy Szeptember 29.-én rátaláltál erre a blogra, örülök, hogy ekkora hatással volt rád, és képes volt érzéseket kiváltani. Egyáltalán nem zagyvaság, és nagyon örülök, hogy leírtad, de kérlek ne örülj! Egy ember nem azért kap életet, hogy elvesse azt magától. Egy embernek nem szabadna így dönteni, küzdenie kéne a jóért! Mindenkinek.
      Köszönöm, hogy megosztottad ezt velem!:)
      ~xx

      Törlés
  7. Szia!
    Most a napokban találtam rá a blogra, és teljesen magával ragadott. Amikor csak tehettem, olvastam, hogy ahogy felkerül az utolsó rész, azt is egyből tudjam olvasni. Nagyon megható volt, ahogy minden le lett írva. Charlie szörnyű sorsa, hogy rosszra-rossz halmozódott, ahogy Niall beleélte magát, könnyeket hullajtott érte. A legelején még reménykedtem benne, hogy csak örökbe fogadták, és az utolsó levél arról fog szólni, hogy végre boldog élete van, egy normális családban, de ahogy haladt a történet, rá kellett jönnöm, hogy ezt csak én szeretném. Örülök, hogy olvashattam ezt a történetet, köszönöm neked!
    Nagy ölelés, és sok puszi:
    Szandra Orbán

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia,
      Örülök, hogy rátaláltál, és azok táborát erősíted, akik HappyEndet vártak volna. Köszönöm a kedves szavaid, hogy írtál. Hidd el, nem csak te szeretted volna, hogy boldog legyen a vége. Olyan sokan mások is... és milyen szép gondolat ez!:D
      ~xx

      Törlés
  8. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Igazából erre a blogra 2 napja találtam rá. De az első nap egyszerűen képtelen voltam továbbolvasni az 5. levélnél, mert tudtam, hogy ennek a történetnek rossz vége lesz. De ma befejeztem.
    Nem mondom, hogy nem ilyen befejezésre számítottam,mert a szívem mélyén tudtam,hogy ennek a történetnek csak ez lehet a befejezése. De örültem volna, ha egy csoda folytán boldog vége lett volna a történetnek, de ez sajnos nem így lett...
    Imádtam vagyis még most is imádom ezt a történetet. Fantasztikusan írtad meg és amikor a Mayday Parade - Terrible Things -t hallgattam miközben olvastam már nem bírtam tovább és elsírtam magam. Valahogy akkor szabadultak föl az érzéseim.
    Teljesen magával ragadott a történet és ahogy Charlie elment úgy az én részemből is elment egy kis darab. Remélem most már jól van és boldog ott, ahol van...még ha ezen a helyen nincs ott Niall...én tényleg azt szerettem volna, hogy ők ketten egymásra találjanak,de ez a pillanat nem jött el...nem baj majd a mennyekben :'D
    (Elég szentimentális gondolkodásom van :DD)
    Elég bugyután fogalmaztam meg, amit szerettem volna, de még így sem sikerült mindent kiírni magamból...
    Ui:Remélem írsz egy alternatív befejezést! :)) Szerintem elég sokan örülnének neki:DD ♥ ♥
    E.xoxo

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    Két napja néztem utána a blogodnak, egy barátnőm ajánlotta még régebben. Ahogy elkezdtem olvasni, reményt kaptam, hogy egyszer nekem is megvalósulnak az álmaim ami jelenleg úgy tűnik, hogy álom marad. A vége felé azt hittem, hogy Niall megtalálja a lányt és, hogy Charlie végre boldog életet élhet. De itt a huszonegyedik levél végén, legördült az arcomon az első könnycsepp. Nagyon jó lett a blog, de nem hittem volna, sőt egy percig sem gondoltam, hogy Charlie öngyilkos lett. Még itt a végén találtam egy kis reményt, de amikor Niall azt mondta, hogy megnézi hova járt iskolába, hol élt és, hogy hol van a teste, ott mindent elvesztettem. Gyakolatilag nekem is sok mindenem van, mindent megkaok amit szeretnék, de nekem is vannak hibáim. Most jöttem csak rá igazán, hogy nem tisztelem eléggé azt amit kaptam. Mindent köszönök, ha minden jól sikerül neked köszönhetően siker megváltoznom. Szerintem még sokszor eszembe fog jutni ez a történet, ami a kitartásról, a szenvedésről, és talán még a szeretetről is szól.
    Még egyszer mindent köszönök!:)
    Adri xx

    VálaszTörlés
  11. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés