2013. május 20., hétfő

Four letters to Niall


Sziasztok, drága olvasóim,

Ma lett egy kis időm, mivel elhanyagoltam néhány feladatomat, és hozok is egy új részt. Próbáltam sietni amennyire tudtam, mert az előző rész után is nagyon sok kedves üzenetet kaptam mind komment formájában, mind a facebookon. Nagyon örülök nektek! Köszönöm az üzeneteket, kommenteket, pipákat és az egyre sokasodó feliratkozásokat! Nagyon örülök neki, hogy érdekel titeket is Charlie története! Immár 54-en vagyunk és ennek nagyon örülök! Köszönöm!
Először is szeretnék elnézést kérni, hogy ilyen későn, de holnap délelőtt nem biztos, hogy lett volna időm, és nem akartam kockáztatni. Remélem ez a rész is elnyeri tetszéseteket, és továbbra is ilyen sok visszajelzést kapok!

Csatlakozzatok a csoporthoz is, ahol mindig azonnal kiteszem az új részt, így nem kell folyton figyelnetek erre. https://www.facebook.com/groups/295927097207823/

Szóljatok a blogról barátaitoknak és ellenségeiteknek! ;D

×××

Niall gondolatai sokszor Charliera terelődtek akkor is, ha nem tudott olvasni. Sajnos minden alkalommal eszébe jutott a tény, hogy csak huszonegy levél van. A huszonegy levél, huszonegy alkalom, mikor a lány azzal töltötte az idejét, hogy Niallnek írjon. Időt szánt rá, hogy őszintén leírja neki az érzéseit mindennel kapcsolatban. A lány olyan közvetlen volt, és szeretni való Niall szemében, hogy sokat gondolt rá akaratlanul is. Végül két lehetőség jutott az eszébe, egyik sem volt kedvező. Lehetséges volt, hogy Charlieval valami szörnyű történt, ami miatt nem tudott többet írni, vagy egyszerűen csak megszűntek az érzései. Lehetett-e a lány összes érzése puszta rajongás? Vagy őszintén szerette ezt az egyszerű fiút egy kisvárosból. Miért? Talán azért, mert a hírnév ellenére ő ugyan az az ártatlan fiúcska maradt, aki volt? Niall nem találhatott válaszokat magában, mert ezek a válaszok Charlieban voltak. Vagy leírta ezeket, vagy magában tartotta. Niall mindannyiszor égető vágyat érzett egy újabb levél felbontására, ahányszor erre gondolt. Azonban nem akarta, hogy a fiúk is tudjanak ezekről. Úgy érzete, nem értenék meg őt. Talán kinevetnék ezek miatt a megmagyarázhatatlan, zavaros gondolatok miatt, amik talán érzések. A fejében ezek a kétesélyes gondolatok kavarogtak. Nem tudott rendesen koncentrálni sem. Legtöbbször, ha kérdezték oda sem figyelt. Sokszor elfelejtett enni, vagy egyszerűen csak nem volt éhes. A fiúk gyanakodni kezdtek, hogy van valami a háttérben, de nem tudtak a levelekről. 

– Niall, hol jársz? – kérdezte Zayn.
Hangjára kizökkent a kusza gondolatok közül, és a fiúra nézett. Zayn értetlenkedve rázta meg fejét, és a riporter felé billentette fejét. Louis és Harry kegyetlenül nevettek, Liam pedig értetlenül nézett rá.
– Mi van? – kérdezte végül Niall.
–  Már öt perce beszélünk hozzád hiába – magyarázta Liam.
Niall is elképedt ezen. Kicsit elkalandozott az igaz, de ilyen hosszú ideig töprengett egy olyan dolgon, ami nem is rá tartozik? Hiszen Charlie baja, nem az ő baja. De olvasni valaki leveleit, aki ennyire őszinte, szomorú és magányos… Tudni, hogy nem segíthet rajta. Mégis Niall dolgává vált megtudni, mi történhetett vele. Egyre erősödő érdeklődése a levelek tartalma iránt, immár kezdte megijeszteni.
– Elnézést, kicsit elkalandoztam.
 Mondta kedvesen mosolyogva a hosszú hajú nő felé, aki zavartan hátra vetette loboncát a vállán és kipirult arccal megismételte a kérdést. Nem volt szokás, hogy Niall ennyire ne figyeljen oda. Szokatlan és rémisztő volt.

×

A korábbi eset felnyitotta Niall szemét. A levelek végére kell járnia, mert amíg meg nem tudja, mi az oka, hogy a huszonegyedik levél után hagyta abba az írást a lány, addig nem tud semmi másra rendesen oda figyelni. Talán egyszerű, hétköznapi kíváncsiság? Vagy ez már több annál? Niall nem tudta eldönteni, miért akarja olvasni a leveleket, de tudta, hogy olvasnia kell. Mégis két napnak kellett eltelnie a legutóbbi levél után, hogy újra olvasni tudjon. 

Éppen csak visszaértek a buszba, hogy tovább induljanak, Niall azonnal elővette a negyedik levelet. Óvatosan bontotta fel a borítékot, és próbált közönyösen viselkedni.

„Kedves Niall,

Továbbra is írok, bár tudom, hogy ez a zsebpénzem elpazarolása. Még mindig nem hiszem, hogy valaha elolvasod. Emlékszel Alicere, aki megvédett? Egészen jól összebarátkoztunk. Együtt dolgoztunk egy feladaton, ami történelemre kellett. Vicces és okos lány. Mindig megnevettet. 

Szóval megkérdezte, hogy nem akarok-e vele együtt ebédelni az iskola ebédlőjében, mire én azt feleltem: Jó lenne végre nem a könyvtárban bujdosva enni. Nevetett ezen, én pedig olyan hülyének éreztem magam. 

Ma egészen jó napom volt. Az iskola után elmentünk hozzájuk. Kiderült, hogy nagy One direction rajongó. Az egész szobája tele van a képeitekkel! Poszterek minden falon, a szekrényajtókon pedig cikkek vannak felragasztva. Meg van neki az összes One direction figura, és más 1D tárgyak. Egyszerűen hihetetlen, el sem hiszem, hogy mi eddig nem is beszéltünk. Ha jobban bele gondolok, örülök annak a múltkori esetnek, mert ez összehozott vele. Szerintem nagyon jó barátnők lehetünk. Igazán kedves lány. Egész délután rólatok beszéltünk, neki Louis a kedvence, ennek bizonyítéka az a hatalmas répa, ami a falon díszeleg. Amint beléptem, először azt pillantottam meg, és nem is értettem, mit keres az ott. Jó ideig bámultam, mire meg mertem kérdezni, hogy miért van egy répa a falra festve. Ő egyszerűen kitárta a karjait, hogy felhívja a figyelmet a képekre is. – Louis a kedvencem – mondta váll rándítva, én meg nevettem emiatt. Az anyukája egyszerűen fantasztikus, annyira aranyos volt!” 

Niall örömmel olvasta a sorokat, ezek szerint Charlie nem csak akkor ír, hogyha szomorú. Ez egyben azt is jelenti, hogy nem mindig szomorú. Mindkettő biztató jel volt. Minden alkalommal szomorú lett, mikor a bánatos sorokat olvasta.

„Minden nap azt kívánom, bárcsak találkoznánk. Még mindig… minden egyes nap, mikor látlak a tévében, azt kívánom, bár inkább mellettem lennél. Csak egy pillanatra. Minden alkalommal, mikor bántanak, melletted akarok lenni, és elmondani ezerszer is, ha kell, mennyire fantasztikus vagy! Nem tudom, hogy jutott ez eszembe. Vagyis tudom. Mindig gondolok rá, de sehogy nem tartozott ide, csak szeretném minél többször említeni, hogy ha olvasod esetleg, ne tudd elfelejteni ezt.” 

Niall egy foltot talált a papír szélén. Talán egy könnycsepp? Egy könnycsepp… Van, vagy volt valahol egy lány, aki könnyét hullatta érte. Egy pillanatra megállt, és felnézett a levélből. Sűrűn pislogva körül nézett, de nem figyelte senki. Meg kellett állnia egy pillanatra, mert kezdett újra érzelmes lenni az iromány. Néha úgy érezte, a levelek olvasása megviseli. Rosszul érezte magát Charlie miatt. Talán… talán ő is a közelében szeretett volna lenni, és elmondani neki, hogy olvasta a leveleket. Hol lehet most? A leveleken semmiféle cím nincs feltűntetve. Egyszerűen csak hozzá kerültek valahogyan és kész. Utána sem tudott járni, honnan jöhettek a levelek.

„Egyébként, ha ezt olvasod, mondd meg a fiúknak, hogy szeretem őket!” 

Niall nagyot nyelt – Csak adj egy kis időt – gondolta, és továbbra is a sorokat bámulva mély levegőt vett, hogy folytatni tudja az olvasást. 

„Ruby is sok puszit küld, azt mondta ezt is írjam meg. Az előbb az ölembe ült, és mindenképpen nyomot akart hagyni a levélen. Ezért van az a szív a jobb felső sarokban. Ő rajzolta oda. Most mennem kell, késő van.

Sok szeretettel:
Charlie

Niall eltette a levelet a többi közé, és egy darabig csak nézett maga elé. Szinte szokásává volt, hogy egy-egy levél után ezt teszi. Mikor végre felnézett Liam gyanakodó tekintetébe ütközött. Széttárta karjait, és kérdőn nézett rá. Liam nem válaszolt, másfelé nézett, de gondolataiban továbbra is Niall, a levél és a furcsa viselkedés motoszkált. Niall talán észre sem vette, hogy a viselkedése megváltozott, mióta a leveleket olvassa. A negyedik levélből sem derült ki, hogyan is kerülhetett árvaházba. Mintha a lány direkt kerülné a témát, pedig beszélni akar erről. Niall érezte, hogy így van.


28 megjegyzés:

  1. Jajj, hogy ez mennyire jó blog! Annyira imádom. És az ötlet is...wow! Csak gratulálni tudok, mert nem csak maga a történet a jó, hanem az is, ahogy megvalósítod!
    Nem semmi! Várom a kövit! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, próbálom a tudásomhoz mérten a lehető legtöbbet kihozni a történetből:D Nagyon örülök minden szónak, amit tőletek kapok!:)
      ~xx

      Törlés
  2. uramisten.. végig sírtam az egészet. hogy miért? mert Niall eddig nem tudott tenni semmit.. bennem is felmerült a kérdés miért csak annyi levélt írt? miért egy évvel később kapta meg? rengeteg kérdés. mi történt a szüleivel? hol vannak most? csak sírni tudtam és én is tudom, hogy ez csak a képzeleted szüleménye, de olyan őszintén és nagyszerűen kreálod a szavakat, hogy ez már tehetség. egyik bloghoz sem írtam még "regényt" de ez megdobbogtatta a szívemet. egyszerűen zseniális az írásod. siess a következővel!<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. aww, nagyon köszönöm. Örülök, hogy kisregényedet épp ez alá a rész alá írtad.:) Megszenvedtem kissé, és úgy érzem, nem lett elég megható a többihez képest. Örülök, hogy ez a rengeteg kérdés a te fantáziádat is megmozgatja, és kíváncsivá tesz! Talán kiderül!:D Köszönöm a kedves szavakat!
      ~xx

      Törlés
  3. Sziaa!
    Nem mondok újat, remek rész lett. Én is kíváncsi vagyok miért csak egy évvel később kapta meg Niall a leveleket, és egyáltalán ki adta oda neki/ vitte el.
    Niall annyira édes ahogy dugdossa a leveleket, nehogy a többiek meglássák.
    Nem tudom miért de nekem olyan valós ez az egész, és ezért jó olvasni. Már nagyon várom az 5. levelet.
    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:D
      Örülök, hogy valós lett! Muszáj dugdosnia, mert ezt ő most komolyan veszi, a többiek meg hülyeségeket beszélnének. Azt hiszem tudom, mit kéne éreznie ebben a helyzetben. Próbálok sietni a következő levéllel, bár most sok a dolgom, általában elhanyagolom őket az írás miatt. Sajnos nem gondolom, hogy a tanévvégi hajtás rossz hatással lenne a haladásomra (ez az én szempontomból szomorú, remélem neketek öröm):DD
      ~xx

      Törlés
  4. Az örömujjongás a részemről most sem maradt el, annyira vártam az új részt és izgatottan kezdtem bele az olvasásba.

    Számomra nagyon érdekes Niall reakciója a levelek olvasása miatt. Persze nem tudom megélni a helyzetét, hiszen nem vagyok ismert, és senki sem rajong értem. Viszont akkor is különleges ez a kapocs köztük, az hogy minden gondolatát a levelek kötik le. Amióta olvassa, teljesen átfordult, más dimenzióba került. Nekem kicsit olyan mitikus érzés ez.

    Tetszett, hogy a lány végre pozitív dolgokat is elárult az életéről, azt hogy mennyire jól összebarátkozott Alice-vel. Ezeket a sorokat mosolyogva olvastam. Mert végre egy kis öröm bújt meg a sorok között, ezt mindig jól esően olvassa az ember.

    Kíváncsi vagyok, mikor derül fény ezekre a levelekre, úgy értem a srácok mikor tudnak meg bármit is róluk. Sokszor kerül Liam neve előtérbe, talán ő lesz az első, akit Niall beavat a titkába. Jó lenne! :) De majd kiderül!

    Nagyon jó lett, engem lenyűgözött. Minden egyes irományod után, egyre jobban imádom amit csinálsz. Hihetetlenül jó vagy benne!

    puszillak, Cami

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, nagyon örülök, hogy így vártad. Direkt próbáltam sietni.

      Tudni kell rólam, hogy egy kicsit idióta vagyok, velem bármikor megtörténhetne ilyesmi. Na jó, de én csak egyfelé vagyok képes koncentrálni, mint az utóbbi évek során kiderült.

      Nagyon féltem a vidámabb résztől. Reméltem, hogy azért tetszeni fog. Bár ez nem szomorú, ebben is rengeteg érzés van, csak kicsit vidámabb értelemben.

      Természetesen idővel talán a fiúk is megtudják majd. Meg tudják? Nos... talán. Vajon mi lenne erre a reakciójuk? Ki tudja:D

      Köszönöm, nagyon jól esik ezt olvasnom, mindig boldog vagyok, mikor ilyen részletesen kifejted a véleményed, és nagyon jó érzés, hogy ennyire figyelsz arra is, hogy tudjam, mit gondolsz az írásomról általában. Így nem felejtem el, hogy érdemes folytatnom!:D Örülök, ha tényleg ezt gondolod:)
      ~xx

      Törlés
  5. Ismét kíváncsivá tettél! :) Nagyon vártam már az új levelet. Naponta többbször is felnéztem, hogy hátha írtál és most nagyon boldog vagyok. :)
    Charlie ahogy én elképzeltem egy bohókás de mégis zárkózott egyéniség. Jó, hogy talált egy olyan személyt, aki szintén rajong a srácokért. :)
    Jó végre egy olyan blogot olvasni, ami nem a szokásos nyáladzással van tele, hanem egy kicsit másabb világba repít. Ez a világ pedig a VALÓSÁG!! :)
    Csak így tovább. Várom a leveleket!!! :)
    xoxo :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. El sem hiszed, milyen boldoggá tesz, hogy vártál/vártatok már erre a levélre.
      Charlie életébe is kell egy-egy ember, akibe kapaszkodhat. Ilyen emberek nélkül biztos nem jönne össze a huszonegy levél, ha érted a célzást:D
      Én szeretem, mikor nyáladzás folyik. Egészen jó olyat olvasni, ami sosem történhet meg velem, de az olvasás/írás során átélem és ez jó. Viszont néha valósan kell gondolkodni, és Charlie nagyon sok mindenkire hasonlít a fiúk rajongói közül. Sok lány érez hasonlóan, csak nem merik elmondani ezt. Végül is ez is egy álom világ. Hiszen ki merne ilyeneket megírni?:D
      ~xx

      Törlés
    2. Teljes mértékben igazad van! :)
      Persze, vannak olyan blogok amelyek nyáladzanak és mégis érdemes olvasni őket, de nagyon-nagyon sok olyan van amiben egy szemernyi valós dolog sincs. Teljesen eltorzítják a valós világot. De ez csak az én véleményem, hisz van aki ezeket élvezettel olvassa! :)

      Törlés
    3. Nem kell mentegetőznöd a véleményed miatt:D Nagyon sok blogot olvastam én is, ami olyan volt, hogy többet nem! Őket nem emlegetem, tudom, hogy csak azért írnak, mert ezáltal közlik titokban a vágyaikat. (már aki, vannak trendelős blogok is) Ezek gyerekes elképzelések, és aranyos, hogy így le is merik írni, mert én nem mertem volna sosem. pl. annyi idősen, mint ők most:D Ilyen elképzelései mindenkinek vannak szerintem, és a bátrabbak leírják. A tehetségesebbek meg jól is csinálják:D és akkor vannak azok, akik csak azért írnak, mert szeretnek írni. Azokon meg is latszik, hogy munka van benne:D

      Törlés
  6. Fantasztikus! *-* Imádom. ♥ Jó lenne ha egyszer a levelek után 'véletlen' találkoznának. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!:D Ki tudja még, mi lesz később. Bárhogy alakulhat:D
      ~xx

      Törlés
  7. Sziaaaaa!!!!!
    Hát ez valami hihetetlen!!! Most tudod mit érzek????? Na oké, leírom. BELESZERETTEM A BLOGODBA!!!!!!!!!!!!!! Niall annyira édes, én meg pontosan ilyennek képzeltem el a valóságban is. Arra én is kíváncsi vagyok, hogy Charlie mit és hogyan fog cselekedni , amikor találkoznak Horannal. Ha találkoznak egyáltalán. Na mindegy , majd kiderül. És most jövök a szokásos dumámmal: VÁROM A KÖVIT!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó! Nem gondoltam, hogy bárkiből ilyen érzéseket vált majd ki a blog:D Nagyon örülök ennek! <3 Valahogy én is ilyennek képzelem. Ha olyan, amilyennek tűnik, akkor bizony, sajnos tökéletes. Erre nem is merek gondolni. Még ki tudhatja, hogy mi lesz...? Bármi megtörténhet!
      ~xx

      Törlés
  8. Már tegnap este elolvastam a részt, de csak mára fogalmazódott meg bennem, hogy mit is gondolok.
    Végig sírtam az egészet, ami nem meglepő. Annyira áttudom érezni a lány helyzetét.
    "Néha úgy érezte, a levelek olvasása megviseli. Rosszul érezte magát Charlie miatt." Ugyanazt érzem az olvasás közben, mint Niall. Soha nem olvastam még olyan blogot, amibe beletudtam magam élni... Áttudtam érezni a szereplők helyzetét/érzelmeit. De ennél sikerült.
    Most írnám azt, hogy nagyon tetszik, de ez nem igaz. Mert iszonyatosan tetszik, sőt még annál is jobban. Imádom, hogy ez a blog valamivel másabb. Ez most furán fog hangzani, de imádom, hogy nem tudom mi fog történni. Más blogoknál mindig van elképzelésem arról, hogy mi után mi jön. De itt.... Fogalmam sincs... És félek, hogy az utolsó résznél nagyon fogok sírni.
    So... IMÁDOM (nagyon-nagyon-nagyon...) és alig várom a következő levelet ♥♥♥ ^^ (:
    Xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most nagyon boldog vagyok! Örülök, ha beleélhetővé tudtam tenni a történetet. Próbálok beletenni mindent, ami létezik.
      Most nagyon megörültem. Szeretem, ha az emberek nem tudják, mire számíthatnak. Ez fontos nekem:D Nem tudom ki hogy van vele, de szerintem sokan fognak sírni a végén. Akármi lesz is.
      ~xx

      Törlés
  9. Kedves Annie!

    Díj nálam az Awards menüben!:)

    xoxo*
    (i need a hero - who saves me)

    VálaszTörlés
  10. Szia Annie!!!
    Nagyon jó! :)
    Már annyira vártam az új részt!
    Annyira félek, hogy nem happy end lesz a vége...
    És hogy továbbrais meg fogok könnyezni minden részt.
    xxxSzilvi ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa!
      Örülök, ha tetszik, és várod! Ne félj a végétől! Messze van az még:D Az pedig lehet, hogy még néhányszor megkönnyezed a levelet!:D Ki tudja:DD
      ~xx

      Törlés
  11. Szia! Vár rád egy díj:)
    http://millastory3.blogspot.hu/2013/05/dij.html

    VálaszTörlés
  12. Annyira nagyon édes Niall....
    Nem bírok betelni vele, egyszerűen csak szeretném megölelni, ahogy Charlie-t is.

    Engem egyre jobban idegesít, hogy nem tudom, mi van Charlieval, hogy milyen valójában, hogy csak a levelekből ismerjük. Úgy vagyok, mint Niall. Mindig olvasni akarom, csak nekem nincs meg, csak várnom kell állandóan, hogy jöjjenek a részek, vagyis a levelek.

    Egyet viszont nem értek... Miért gondolja, hogy nem mondhatja el a fiúknak? Miért nevetnék ki? Hiszen legjobb barátok, állítólag olyanok, mint a testvérek, akkor nem értem... OKé, lehet, hogy lenne valami csipkelődés, de hol nincs?
    Szerintem sokkal jobb lenne neki, és a lelkének, ha valakinek elmondaná, sokkal... Nem is tudom, megkönnyebbülne, és attól még ugyanúgy olvashatna, és zúghatna bele Charlieba.
    Mert hogy most éppen itt tartunk, bele fog zúgni. Nagyon édes, hogy nem esik le neki, és zavarosak az érzelmei, hiszen hogy szerethetne bele valakibe, akit csak sorokból ismer. Ez nem mindennapi, de megtörténhet, és vele megtörtént.

    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon édes... ez tény:D
      Na látod. Őt én is szeretném megölelni.

      Örülök, ha érdekelnek a levelek. Igyekszem gyorsan hozni, de azért próbálom hozni a formám. Nem siethetek nagyon.

      Niall nem akarja elmondani a fiúknak, mert ők hülyeségeket mondanának erre, és folyton emlegetnék. Ő meg nem tudja, mi ez az egész, de érzi, hogy komoly dolog. Szerintem nem olyan fura dolog, hogy ez megtörténik. Ez a valóságban is előfordulhat, és szerintem sokkal egészségesebb dolog, mintha ránézel valakire és tudod, hogy szereted. Mert ugye ilyenek is vannak. Ez sokkal igazibb annál.

      Jobb valakit azért szeretni, ahogy a világot látja, mint azért, ahogy kinéz!
      ~xx

      Törlés
  13. Annyira imádom ezt a blogot ♥
    Leírhatatlanul ♥

    Nekem van egy olyan sanda gyanúm, hogy mi lesz a levelek vége, azaz a blog vége hogyan valósul meg, de inkább nem szólom el magamat.

    Gyönyörűen fogalmazol, írsz. Csak így tovább!!

    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, ha van bennetek egy kialakult kép. Néhány embert nagyon meg fog lepni. Eddig két vége volt a fejemben, de mára nagyon határozott elképzelésem van a végét illetően.
      Köszönöm!
      ~xx

      Törlés