2013. augusztus 16., péntek

Twelve letters to Niall


Sziasztok! 

Úgy döntöttem, felpakolom a már elkészült leveleket. Ma jöjjön a tizenkettedik, hamarosan jönnek a következők tizennégyig. Hogy utána mi lesz pontosan, azt még nem tudom... Nagyon sajnálom az egész kialakult helyzetet. Próbálom úgy alakítani a dolgokat a tizennegyedik levél után is, hogy az mindenkinek jó legyen. Ennyit szerettem volna ma hozzáfűzni.


×××


– Mi az? – kérdezte Louis, majd Niall mellé rogyott a kanapéra, s feltette a lábát a turnébusz kávézó asztalára. Niall összerezzent, Loura nézett és egy pillanatig azon tanakodott, mint mondhatna neki. Elmondja az igazat? Vagy találjon ki valamit? 
– Csak próbálom megtalálni egy rajongó címét – mondta egyszerűen, reménykedett benne, hogy Louis elfogadja ezt válaszként és békén hagyja őt, mert egyáltalán nem volt szüksége a fiú kíváncsiskodó tekintetére és arra, hogy beleüsse az orrát az ő dolgába. De nem, az idősebb inkább úgy döntött nem éri be ennyivel.
– Miért? – kérdezte homlokát ráncolva.
– Ö, találkoztam vele egyik nap a stúdióban… aranyosnak tűnt, és öö – hazudta, de megakadt. Nem igazán tudta, mit mondhatna még. Úgy látta Louis elhitte neki.
– Ó – mondta a fiú – Ő az egyik lány azok közül, akikre nem jutott időnk? – Niall nagyot nyelt, megmenekült Louis kérdései elől.
– Igen, gondoltam küldhetnénk neki egy rövid üzenetet, vagy valamit – Louis elővett egy képet magáról az autogram fotók közül és aláírta, majd mellé egy rövid üzenetet „Sok szeretettel x”, s Niall kezébe nyomta.
– Jó gyerek vagy te, Nialler, add oda neki ezt is, oké? – mondta, mielőtt elhagyta volna a helységet. Niall sosem értette, miért olyan fontos az embereknek ez az egyszerű firka, és egy kép az arcukról.
Kissé meggyűrődött a lap a kezében, ahogy ezen gondolkodott.
– Oh – nyögte az üres szobának, bűnösnek érezte magát, amiért hazudott egy bandatársának. Az egyik szabály a bandában; Nincsenek titkok. Márpedig Charlie egy titok volt. Vagy csak valaki, akit nem akart még feladni? Senkivel nem megosztani? Csak meg akarta védeni mindentől? 

Niall nagyot sóhajtott, eldobta magát a kanapén. Reménytelenséget érzett a szívében. Újabb levelet bontott fel, hogy elfelejtse ezt az érzést, mert talán az egyik levél bővebb információt tartalmaz majd a lány hollétéről. Ha tovább olvas, talán megtalálja őt. 

Kedves Niall, 

Az iskola elkezdődött ismét. 

Már el is felejtettem, mennyire utálom. 

Még mindig semmi sem változott, a jó öreg tanáraink, a kopott könyvek a padokon, a többiek összesúgnak egymás háta mögött. Úgy tűnik, mintha barátok lennének, pedig valójában nem azok. Mintha mindenki bizonyos szabályokat követne, mindenki a neki előírt szabályokat, de akárhogy is próbálkozol, te csak egy kívülálló maradsz.

Kívülálló... 

Azt hiszem, senki sem szeret engem. Nem igazán, csak Alice. Talán van néhány ember, akik sajnálnak, de ők sem tesznek semmit, mert nem akarnak megismerni. 

A középiskola szabályai olyanok, mint a dzsungel törvényei. Vannak felső és alsó rétegek, ahhoz, hogy végre elfogadjanak, tökéletesnek kell lenned, műnek, csinosnak. akkor talán népszerű lehetsz. 

Szemétség az egész! Mert mindig kívülálló leszel, kitaszított, amíg fel nem adod a saját éned. El kell dobnod magadtól azt, ami vagy, és felvenni egy álarcot a népszerűségért cserébe, de biztos, hogy ez kevésbé fáj, mintha kitaszítanának egyszerűen? Elveszíteni önmagadat jobb, mint szembenézni azzal, akinek születtél, akivé váltál? Ugyanolyan egyedül vagy így is-úgyis. Csak álbarátok veszik körül a mű embereket is, akik felszívódnak, amint tényleg szükség lenne rájuk.” 

Niall szünetet tartott az olvasásban. Charlienak igaza volt, nem is sejtette mennyire. Hogy az élet a középiskolán túl is ugyan olyan kegyetlen. Mindenki mű, semmi sem igazi, de ha valaki mégis az, őrültnek nézik. Kiközösítik, vagy kigúnyolják. Niall nagyon jól tudta, mit érez Charlie. Hiszen ő és a srácok is keresztülmentek ugyanezen, sőt a mai napig ki vannak téve ennek. Csak őket közben millióan istenítik, ami mit sem ér, hiszen ha szükségük volt valakire, csak egymásra számíthattak. 

Meséltem már, mikor felgyújtottam a függönyöm? 

Nem egészen emlékszem már rá, hogy miért. Tízen három éves voltam, mérges és minden a lehető legrosszabb módon alakult. A testvérem haldoklott, megbuktam a vizsgákon, a szüleim pedig figyelmen kívül hagytak. Egyedül éreztem magam, minden Eliza miatt volt. Csak egy kis figyelmet szerettem volna, így felgyújtottam a függönyt. 

Idióta voltam. 

Egyszerűen kiakadtam, mikor láttam a terjedő lángokat. Megijedtem, és pánikba estem a gondolattól, hogy az egész ház lángra kaphat. Az égett anyag szaga betöltötte a szobát, én pedig szaladtam egy pokrócért, hogy eloltsam a tüzet. Nem akartam felgyújtani a házat, csak azt, hogy foglalkozzanak velem. Buta voltam, egy önző liba. Könyörögtem, és imádkoztam, hogy ne legyen belőle nagy tűz. 

De nem jött be. Mintha nem lett volna elég problémájuk az én akadékoskodásom nélkül is, felgyújtottam a házat. Még egy probléma, amivel szembe kellett nézni, mindez teljesen fölöslegesen és miattam. De akkor tudod mire gondoltam? Hogy nem érdekel. Annyira önző voltam, meggondolatlan és buta. Szeretnék visszamenni az időben, és megrángatni magamat a vállamnál fogva, hogy ébredjek fel, hogy hagyjam végre abba. Hogy hagyjam abba a sajnálkozást, a panaszkodást, a sírást és a lázadás, mert semmi okom nincs rá. Nem volt. Mindenem megvolt, de nem értékeltem eléggé, és a problémák egyre sokasodtak, s én képtelen voltam felfogni, hogy az egész miattam van.” 

– Nem – suttogta Niall – Nem a te hibád, minden okod megvolt a sírásra. 

Az egészet elmondani neked mindent megkönnyített, s erre ma jöttem rá. Nem fáj már annyira. Dr. MacKenzienek nem tudtam mindent elmondani, hiszen csak egy tanácsadó volt, az isten szerelmére! Abban a szobában, az irodájában, égszínkék falakkal az üres asztal mögött a parafa táblával, melyre fotókat tűzött a családjáról. Sárga post-itok a monitorra tapasztva emlékeztették, hogy vegyen tejet. Minden annyira normális volt, rendezett.. Egészen más élete volt, elfoglalt és nagyszerű, nem úgy, mint nekem. Hogy tudott volna így segíteni? 

Minden nap, mikor a gyerekei megérkeztek az irodába, kiönthették neki a szívüket, elmesélhették az érzéseiket, s ő mindenről tudott. Nem akartam egy újabb hülye kölyök lenni egy szomorú sztorival. 

De ez vagyok én valójában. Tényleg ez. Csak egy lány egy szomorú történettel. 

Szóval, igen. Neked mesélni erről sokkal egyszerűbb, mint neki. Vagy talán csak egyszerűbben elengedem a fájdalmat, mint a buta dobozokkal, melyeket az elmém hátsó polcán őrizgetek, és ha szükségem van egy kis önsajnálatra, akkor elővehetem. Ez az, amit teszek. Csak legyezem a tüzet és hagyom, hogy a szellemek szabadon kóboroljanak. 

Szellemek. 

Ez minden, amim maradt, nem igaz? Szellemek és lángok. Emlék töredékek az öngyújtóról, keserű könnyek, és haldokló virágok a friss sírok mellett. Fehér falak és fényesre csiszolt padló. Elsírt búcsúzkodás, kimondatlan bocsánatkérések, és mű mosoly, amikor azt érzed, ez az egész elpusztít belülről. 

Meglep, hogy te még nem őrültél bele ebbe. Mármint a népszerűségbe, és a sok pletykába, amit a lapokban lehet olvasni. Nem hiszem, hogy én ezt bírnám, és elképesztő, hogy te igen. Nem bírnám elviselni, hogy az emberek beszélnek a hátam mögött, olyan dolgokat mondanak, ami nem igaz, vagy olyasmit, ami igaz, de magánügy. Azt hiszik, hogy ez rendben van, csak mert híres vagy? Hiszen nem is ismernek téged, nem tudnak rólad semmit. Mégis hogy képzelik, hogy ítélkeznek feletted? 

Utálom ezt. A legrosszabb dolog a világon. 

Nem értem, hogy képzelik bizonyos emberek, akik a rajongóidnak mondják magukat, és állítólag szeretnek, hogy irányíthatják az életed, és megmondhatják neked, mit tehetsz és mit nem? 

Nagyon szeretlek… nagyon, nagyon. 

Emlékezz erre mindig. Hogy mennyire nagyon, nagyon, és milyen sokat jelenthetne, ha ezt egy nap személyesen is közölhetném veled. Csak egy nap! Mikor láthatlak, és elmondhatom neked, mit érzek valójában. Azokat a dolgokat, amiket papírra le sem tudok írni, mert nincsenek rá megfelelő szavak. 

Sok szeretettel

Charlie

Niall a homlokához kapta az összehajtott levelet. 

– A francba – morogta maga elé egészen hangosan. Már nem csak egyszerű kíváncsiság fűzte a lányhoz, ez valami furcsa szeretet volt. Erős védelmezni akarás, és szeretet. Ökölbe szorította kezeit, majd a hajába tűrt idegesen. Meg kell találnia őt! 

Még mindig nem tudta, hogy találhatna rá. 

– Liam? – kiabálta a kanapén fekve, közben a mennyezetet bámulta, fájdalmas felismerés volt, de ahhoz, hogy megtalálja a lányt, segítséget kellett kérnie. Ehhez pedig el kell mondania neki mindent, fel kell adnia a titkát, elárulni a lány történetét.
– Igen? – dugta be fejét az ajtón Liam.
– Ember, azt hiszem, szükségem van a segítségedre. 



16 megjegyzés:

  1. Ember, azt hiszem, szükségem van a folytatásra.
    Nagyon, nagyon, nagyon jó rész lett! Huuu, remélem megtalálják Charlie-t! És végre segítséget kért! Liam biztosan kitalál valami jót!
    Fantasztikus, csak igy tovább! :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:D Örülök, ha tetszik. Hamar jön a folytatás:D
      ~xx

      Törlés
  2. háát ez iszonyatos.. ISZONYATOSAN KIRÁLY LETT! és igen kell a folytatás.. a folytatás az joo (na joo.. ez elég béna volt.xd) a lényeg, hogy remek lett..és, hogy nagyon várom a következőt:)!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy ezt váltotta ki belőled, nem is kell sokat várnod ezúttal:D
      ~xx

      Törlés
  3. Na, végre egy rész, amin nem sírtam\o/ :DDD pedig szomorú volt...Annyira áttudom érezni Charlie helyzetét...Mindene megvolt, de mégis szomorúnak és magányosnak érezte magát. Mintha én írtam volna a leveleket :')
    És, az, hogy Niall-nak eltudja ezeket mondani - mármint,amik nyomják a lelkét - ez nagyon aranyos. Megbízik benne. <33 Nem is csodálom, én is megbíznék...:D
    Niall meg végtelenül aranyos, ahogy rájött, hogy mit érez, és hogy megakarja találni a lányt. <333
    Nagyon tetszett ez a rész is. ^^ <3 Iszonyatosan várom a folytatást <33 :33 ^^ :D
    Xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De fura vagy. Pont ezen nem sírtál? Én bőgtem, mint egy hülyegyerek:DD (magyarul három könnycsepp kicsúszott majdnem:D)
      Bízik benne, hiszen nincs oka a bizalmatlanságra. Charlie sosem hitte, hogy Niall tényleg elolvassa a leveleket, így bármit el mert mondani, mintha csak egy napló lenne. Mégis nagyobb megkönnyebbülést jelent, hiszen elküldi, így talán mégis meghallgatásra talál. Azért én nem bíznék benne feltétel nélkül. Az ember, csak ember, még akkor is, ha Niall az az ember:D
      ~xx

      Törlés
  4. Basszus,én mindig késve érkezem,de nem baj.Ez a mai levél szomorú volt,és nagyon igaz.Sajnos mindenki megjátsza magát,hogy menő legyen,ami nagyon szomorú.Szegény Charlie,minden levélben rossz dolgokról mesél,szegényt nagyon sajnálom :( Még a függönyt is felgyújtotta,hogy magára vonja a figyelmet....már-már annyira szeretném,hogy megtalálja őt Niall,mintha tényleg létezne ez a történet a valóságban.Liam a daddy,úgyhogy biztos kitalál valamit és happy end lesz(Nagyon remélem)Niall-t meg egyre jobban imádom.A legjobb az egészben,hogy ő tényleg él és tényleg ennyire aranyos :) <3 Egy napig képes lennék őt dicsérni,olyan cuki...Ja és bocsánat de nincs rá jobb szó:Kibaszottul imádom ezt a sztorit!!!
    Szilvi
    U.I.:Nagyon örülök,hogy mégsem hagyod abba,örülök,hogy segíthettem a komimmal :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez még nem késés!:DD De tudod mit mondanak; Jobb későn, mint soha!:D Charlie nem feltétlenül szomorú dolgokról ír. A valóságról, az életéről ír. Az, hogy az ő világa szomorú... sajnálatos, de ezért olyan jó.
      Köszönöm, örülök, hogy tetszik.
      U.I.: Nagyon örülök, hogy írtál akkor is, és most is. Az ilyen üzenetek sokat segítenek a folytatásban.:))
      ~xx

      Törlés
  5. Te jó ég, levélről levélre egyre izgatottabb leszek, már nagyon várom a végét, mármint szeretném már tudni mi lesz... :D
    Niall te drága Ember, imádlak!!!
    Ne értsd félre, de ő egy Istenadta jólelkű ember.
    Annyira örülök, hogy elmondja valakinek, ráadásul a legjobb döntés az Liam, remélem tud neki majd segíteni.
    Nagyon várom a következő részt. :)
    ui: a nem tetszik pipáló vagy félrenyomott, vagy elmentek neki otthonról...
    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óóó... én várom legjobban a végét:DD
      én is imádom. Mindenkinek így kéne tennie:DD
      u.i.: szerintem is ez lehet a dolog mögött:DD
      ~xx

      Törlés
  6. Szóóóval! :D
    Elolvastam a lemaradást, mert kedvet kaptam hozzá így hajnali fél 3-kor...
    Egyszerűen fantasztikus ahogyan írsz, és wáoow. De tényleg.

    Már lassan azt hiszem, hogy Niall-nek a való életben is kell olyan lány, mint Charlie. Egy ilyen kis aranyos lányka, akit meg tud védeni mindentől, és mindenkitől.

    Nekem annyira szimpatikus Charlie. Ha egy suliba járnék vele, biztosan jó barátnők lennénk, hacsak nem én lennék ő, mert akkor félnék barátkozni, hisz az emberek pletykálnak. Senki sem mondhatja azt el magáról, hogy ő még nem beszélte ki a legjobb barátját sem, még ha csak egy pillanatra is.

    A 10. levélen elsírtam magam. Egyszerűen túlságosan átéreztem Charlie helyzetét, (de hát ilyen is vagyok, túl érzékeny) és elkapott a sírás. No, meg az is rásegített, hogy az egyik rész teljesen a - ma már elhunyt - mamámra emlékeztetett, akinek nem volt lába.

    Egyébként, ugye mostanában szoktunk beszélgetni Chat-en, és írtam, hogy olvasom a "A nővérem húga" c. könyvet. Pontosan ebben a betegségben szenved a lány, így nagyon jól át tudtam élni, hiszen naponta erről olvasok a könyvben, és most itt is, ha csak pár soron át, de itt is.

    Niall annyira édes. Hallod (olvasod) te fogod velem még jobban megszerettetni. <3
    Egyébként ezen kissé felnevettem xD
    – Kibaszott ír – motyogta az orra alatt Harry.
    és most is XDD

    Igazából, remélem, hogy olyan vége lesz, amit elgondoltam a fejemben, vaaagy kellemesen csalódom és meglepsz valamivel amire még csak gondolni sem mertem. Never in my wildest dreams...XD (ezt most viseld el, hajnal van xD)

    Szóval, asszem ennyi, és most megyek és olvasok Hit girl-t, ha már úgy sem tudok aludni.

    xx,
    Cece S.T.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm, most igazán kitettél magadért! Szeretem ezeket a hosszú kommenteket:DD

      Sajnálom, ha a tizedik levél túlságosan is bele talált. Az én egyik papámnak se volt lába a végén... De ez már régen volt.

      Azt hiszem jó lehet az a könyv. Mindenképpen bele fogok olvasni, ha lesz rá időm:D
      és el sem hiszed mennyire vicces, hogy éppen ezt emelted ki!:D Mármint, hogy "Kibaszott ír" - mert ezen gondolkodtam vagy fél órán keresztül... Hogy mi lehetne ez a szó. Mi az ami nem olyan nyers? De nem találtam meg, szóval ennyiben maradtunk Harryvel:D És remélem is, hogy még jobban fogod szeretni. Én nagyon szeretem, és nektek is nagyon kell szeretni!

      Remélem olyan lesz a vége, ami senkinek nem okoz csalódást:D
      ~xx

      Törlés
  7. Izgalom, és izgalom. Ez tudom így elsőre mondani. Részről részre több információ derül ki és mélyül el a kapcsolat. Ahogy az előz részhez is írtam, nem tudom elképzelni, hogyan találja meg a lányt bármiféle elérhetőség nélkül, szóval izgatott vagyok.

    Úgy örülök, hogy Liam-et kérte meg, hogy segítsen neki. Ez olyan jó. Mindig volt egy kis szösszenet, egy kis sejtetés, hogy Liam fogja megtudni legelőször ezt a Charlie dolgot. Most viszont remélem tényleg így lesz. Bugyuta vigyor ült ki az arcomra, de csak mert bazira szeretem ezt a két srácot. Irtó cukik mindketten. :)

    Várom a folytatást!

    puszi, Cami

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Liam annyira normális. Szerintem a való életben is őt kérné meg, mert Liam talán nem csinálna ebből viccet, és ez most nagyon fontos neki.

      Fú, nem is tudok nagyon mit válaszolni, amivel nem árulok el semmit, szóval azt hiszem "be kéne fognom" a "szám":D Az én arcomra a te kijelentésedtől ült ki bugyuta vigyor:D és szerintem is IRTÓCUKIK!!! <3
      ~xx

      Törlés
  8. Szia!:) A remek fogalmazásodért és ötletedért egy díjban részesítelek!:) xx http://elveszetterzes.blogspot.hu/p/dijjaim.html

    VálaszTörlés