2013. május 7., kedd

Two letters to Niall


Sziasztok drágáim,

Nagyon sajnálom, hogy így megvárakoztattalak titeket, de végre itt a Második levél. Egyszerűen imádlak titeket! A statisztika alapján jelenleg ez a legnépszerűbb blogom, ami valaha volt. 21 pipát gyűjtött be az Első levél, és 9 hozzászólást. A 30 feliratkozónak pedig egyszerűen csak Köszönöm!!! Hihetetlen, hogy már az első levélnél ennyire sokan feliratkoztatok. Nagyon örültem, mikor megláttam. Ha akartok csatlakozzatok a csoporthoz, ott hamarabb értesülhettek majd az új részekről! 


Ez a levél egy videó hatására íródott, amit a gifre kattintva meg is tudtok nézni, ha érdekel. (Ajánlom, mert nagyon cuki 

×××

Niall fáradtan tért vissza a hotelszobába. Aludni készült, mikor eszébe jutottak a levelek a párna alatt. Kiválasztotta a másodikat, és óvatosan tépte fel a borítékot. Senkit sem akart felébreszteni, habár külön szobájuk volt, a papír vastagságú falakban nem lehetett bízni. A félhomályban alig látszó, kacskaringós betűket kezdte fejtegetni újra. 

„Kedves Niall, 

Bár még mindig biztos vagyok benne, hogy sosem fogod elolvasni, ha megkapod sem, mégis írok. Valahogy megnyugtat, amikor ezeket az érzéseket leírom ide. Függetlenül attól, hogy fogod-e valaha látni. Valószínűleg, hogyha elhinném, hogy egy nap elolvasod ezt, nem merném az összes buta gondolatomat ennyire őszintén leírni. Egy részem mégis reménykedik, hogy a kezedben tartod ezt a darab papírt, és mindent megtudsz rólam, akkor is, ha ez kicsit rémisztő érzés. Szóval mindent leírok magamról. Az érzéseimet, gondolataimat és a múltamat. Amely talán kevésbé fáj, ha elmesélem neked. 

Emlékszem, mikor még kicsi voltam, és apám sokszor levitt a parkba szánkózni télen. Olyankor kettesben voltunk. Csak mi. Sem anyám, sem Eliza, csak mi ketten. Fontosak nekem ezek az emlékek, amikor még minden olyan boldog volt. Egyszer leborultam a szánkóról, s ő hazáig nem vette észre, hogy eltűntem. Annyira hiányzik.”

Niall elgondolkodott közben. Ki lehet Eliza? Talán a testvére? Mi történhetett, ami mindent megváltoztatott? Mert valami történt, csak nem tudta még, hogy mi az. Közelebb emelte az arcához a papírt, mert alig látta a sötétben, és folytatta az olvasást. Remélte, hogy kiderül a levelekből, hogy mi is történt pontosan a lánnyal, és miért hagyta abba az írást a huszonegyedik levél után.

„Minden éjszaka rémálmaim vannak emiatt. Az éjszaka közepén a saját sikításomra ébredek, és ez szörnyű. Ruby odaadta a porcelán babáját, hogy megvédjen engem a rémáloktól. Gyönyörű szőke loknis haja, és hatalmas kék szemei vannak. Piros pöttyös ruhácskát visel, és fehér cipőt. Ruby azt mondta, mindig tartsam magamnál este, és majd ő elkergeti a rémálmokat. Azután, mikor felkelek, mindig itt van ő is. Mármint Ruby. 

Néha úgy érzem, nem akarok emlékezni a múltamra. Úgy fáj. Inkább leírom ide, elküldöm neked, és örökre elfelejtem. Bár elolvasnád. Nem tudom, mire számítok. Nem tudom, mit is képzelek… Vajon mit tennél, ha elolvasnád? Semmit. Ez csak egy egyszerű levél egy rajongótól. 

Láttalak ma a tévében. Valami interjúban, és majdnem elsírtam magam. Annyira rossz néha, mikor látlak, és mégsem lehetek a közeledben. Szörnyű. Most biztos teljesen őrültnek tartasz.
Bocsáss meg, tudom, hogy nem gondolnál őrültnek. Te jószívű vagy, és kedves. Ezért is szeretlek annyira.”

Niall halkan felnevetett. Hihetetlennek tartotta, hogy ekkora hatással legyen valakire, hiszen ő csak egy egyszerű fiú egy Ír kisvárosból.

„Egyszerűen imádom az interjúidat, olyan vidám vagy és aranyos. 

Éppen rajongói videókat néztem az előbb. Csak ámulok rajtad. Miért vagy ennyire tökéletes? Képtelenség! Csak nézlek, téged figyelve mindenféle gondolat kering a fejemben. Nagyon nehéz szavakká formálnom ezeket az érzéseket. A lelkemet is bele teszem ebbe a levélbe, de az sem elég ahhoz, hogy kifejezzem ezt. Sajnos nem ismerek elég szót. Nem elég mély értelműeket. Tudom, ez összevisszaságnak tűnik, és az is. Sajnálom, hogy ilyesmivel pazarolom az idődet. Mármint, ha olvasod. Egyszerűen nem akarok áradozni rólad épp neked, mert te tudod ezeket a legjobban, mégis… Le kell írnom, mert beleőrülök ebbe. Szeretném, ha tudnád. Leírom, mert ezzel megadom magamnak az esélyt, hogy tudassam, mennyire fantasztikus ember vagy! Akárki akármit mond. Van olyan, hogy szomorúnak látlak. A szívem szakad meg akkor. Egyszerűen képtelen vagyok felfogni, hogy képes valaki rossz véleménnyel lenni éppen rólad. Hihetetlen, hogy létezik a földön akár egy gondolat szikra is, ami ellened van. Ha ezt most olvasod, később mindig jusson eszedbe ez a pár sor, ha valaki bánt! Egyszerűen nem tudom elmagyarázni, amit akarok. Érzem, hogy semmi értelme.„ 

Niall elmosolyodott a mély érzéseken. Soha senki nem volt még ilyen őszinte hozzá, és ez az idegen lány… Nem is ismeri személyesen, mégis ilyen szókimondó, nyílt, szeretetreméltó és sebezhető. Kiadja neki a titkait, pedig nem is tudja, hogy bízhat-e benne. Mégis bízik, és titokban reménykedik. Ezzel megérintette Niall lelkét. Érdekelni kezdte a lány, és minden szó, amiket a levélbe írt. Tudni akart róla mindent. A múltját, az érzéseit… a félelmeit. Mindent. De csak huszonegy levél volt. Nem hitte, hogy ez a sok minden belefért volna huszonegy levélbe. 

„Ezerszer elképzeltem, hogy a szüleid elé állok, és közlöm velük. Szép munka!” 

Niall ezen ismét felnevetett. Mókás gondolat volt, és kevésbé nyomasztó, mint a többi. Megfordította a lapot, mert az oldal végére ért. 

„Emlékszel, mikor haza utaztál, és elénekelted egy kisebb közönség előtt a Little Thingst? Arra szoktam rá, hogy elalvás előtt meghallgatom a felvételt. Megnyugtat a hangod, és közel érezlek magamhoz. Nem tudom miért. Szóval minden este meghallgatom, és nélküle már el sem tudnék aludni. Tudom, hogy ez buta dolog, de tudnod kell róla, azok után, amiket mondanak az emberek. Nem mindenki, csak néhány rosszakaratú. Tudnod kell, hogy nagyszerű hangod van, és én már nem is tudnék nélküle élni. 

Ezt a levelet az iskolában kezdtem el írni az egyik szünetben. Egy osztálytárs, aki minden alkalmat megragad, hogy engem megalázzon, észre is vette ezt. Oda jött, és elvette a papírt. A fejemet az asztalhoz nyomta, és kivette a kezemből. Próbáltam tőle visszaszerezni, mielőtt beleolvas, de a tábla elé rohant, és elkezdte volna hangosan olvasni. Undorító vigyor ült a képére. Felálltam, de két csatlósa az utamba állt, és az egyik meg is fenyegetett. Szerencsére belépett a tanár, és elvette tőle. Akkor már késő volt. Látott belőle sok mindent. Talán örökre ezt fogják emlegetni. Sosem kopik le rólam, hogy a One Direction egyik énekesének Niall Horannak írogatok, pedig nem is olvasod el. Bár néha kezdem azt érezni, hogy mégis. Vagy nem tudom. Ez valami reményszerű…

Most mennem kell, késő van. Talán még írok.
Sok szeretettel,
Charlie 

Niall most elszomorodott. Sajnálta Charliet, mert ő egy igazi áldozat. Senkinek nem szabadna így élnie. Miért bántják egymást ok nélkül az emberek? Miért vannak olyanok, akik azt élvezik, hogy mást bántanak? Sosem értette ezt. Nem értette, miért nem tudnak békében élni egymás mellett, és szeretni egymást csak úgy. Lassan a levél végére ért. Újabb dolgokat tudott meg Charlieról, bár nem sokat azon kívül, hogy sokat bántják szegényt. Kíváncsivá tette, mi lett az apjával, hiszen említette, hogy hiányzik neki. Vajon mi történhetett? Az összes kérdésére választ találhat a többi levélben, de már olyan fáradt volt, és reggel már korán indulniuk is kell tovább. Visszatette a levelet, és átengedte magát inkább az álmok birodalmának. 


26 megjegyzés:

  1. Nagyon jó, hamar hozd a kövit! *-* ♥

    VálaszTörlés
  2. Nagyon kedves, szép, megindító lett a második levél is. Ez sokkal bensőségesebb, a lány egyre jobban kitárulkozik Niall-nek. Engem nagyon meghatott.

    Olyan szépen írt erről az egyszerű fiúról, hihetetlen milyen komoly, mély érzéseket táplál olyas valaki iránt, akit nem is ismer személyesen.
    Számomra ez nagyon érdekes, furcsa és kicsit misztikus.

    Kedves volt tőle, hogy egy kis információmorzsát osztott meg a gyerekkoráról. A szánkózós jelenet nagyon aranyos, és kérdést tesz fel, miért is hiányzik neki az apja.. Biztosan meghalt, vagy elhagyta őket. Majd kiderül!

    Az iskolai jelenet, amiben leírta, mit műveltek vele, engem nagyon megrázott. Személyesen is láttam ilyesféle "bántalmazást" kisebb koromban, még általános iskola alsó osztályában. Rossz volt látni, ahogy ártatlan embert bántanak, és nem tehetsz semmit. Most pedig ezt olvasva, annyira szomorú.

    Bámulatosan szépre sikeredett ez a levél, engem lenyűgözött az írásod, a gondolataid, az ötleteid. Nagyon várom a folytatását, kíváncsi vagyok a lány érzéseire és arra, hogy Niall miként reagál mindezekre.

    A videót pedig imádtam, nagyon cuki benne a szöszke fiú!

    puszillak, Cami

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "hihetetlen milyen komoly, mély érzéseket táplál olyas valaki iránt, akit nem is ismer személyesen." - hihetetlen, de sajnos nem lehetetlen:)

      Én is mindig külső személője voltam ezeknek. Ezért is nem tudtam megfogalmazni az igazi érzéseket, amiket ez kiváltott benne. Nem tudom milyen, ha bántanak, de tudom, hogy rossz ezt látni.

      Majd még meglátjuk, milyen érzéseket tudok kicsikarni magamból. A lány története is talán meglepő lehet. Vagy megrázó, de ez még a jövő dolga! Nagyon örülök, ha tetszett. A hozzászólásod után sokkolva leültem egy sarokba, és 10 percig csak bámultam magam elé, annyira örültem neki:D

      Niall mindig cuki:DD
      ~xx

      Törlés
  3. Nagyon jó..(: Már várom a kövit..<3

    VálaszTörlés
  4. Óóóó, alig vártam már!

    Nagyon tetszik, hogy a lány nem csak arról fecseg, hogy mennyire szereti Niallt, és a zenét, és stb. Persze erről is, de amikor ezt csinálja, abban is báj,és szeretet van, amitől nem az jön le, hogy hisztérikusan szerelmes, egyszerűen csak szereti Niallt. Persze, túlzás azt mondani, hogy magáért, hiszen nem ismeri, de akkor úgy mondom, hogy azt az oldalát, amit lát. És valahogy úgy vagyok vele, Niallnek nincs is nagyon másik oldala. Őt valóban ilyen személyiségnek képzelem, őszintének, vidámnak,, és lelkizősnek. Niall. :-)

    Nagyon érdekes, hogy Ő hogy viszonyul a levelekhez, hiszen fogalma sincs róla, ki is Charlie és mégis érdekli. Niall.

    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Merem remélni, hogy ő tényleg olyan, amilyennek kifelé mutatja magát. Nagyon édes, és hihetetlen, de biztató gondolat, hogy ilyen létezik. Ez a lány nem egy egyszerű rajongó. Azt hiszem kicsit több annál. Majd meglátjuk, hogy jön ki belőle.

      Az, hogy Niall tényleg érdeklődik a levél írója iránt, pedig nem tudja, hogy néz ki.. egy olyan belső tulajdonság, ami saját elmondása szerint tényleg meg van benne. Remélem ez nem csak egy kampány fogás.
      ~xx

      Törlés
  5. Egy kicsit fecsegek magamról... :DD Annyi dolgom lenne, hogy az hihetetlen, mégis megtaláltam ezt a blogot, és nem tudtam felállni, amíg el nem olvastam ezt a két részt, ami már most teljesen lenyűgözött.
    Sose olvastam ehhez hasonlót, de nagyon-nagyon tetszik. A blogomhoz lévő hozzászólásaidból rájöttem, hogy baromira jól fogalmazol, ezért is akartam mindenképpen olvasni tőled történetet. Nagyon tetszik, tényleg. És nem csak azért, mert a kedvenc bandatagomról szól, hanem mert egyedi és... és szóval csodálatos. Imádom, hogy a levélben nem arról van szó, hogy "De szeretlek", hanem a lány érzéseiről is.
    Nagyon várom a következő részt. Csak így tovább. ^^ (:
    Xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyszerűen nagyon örülök, hogy időt szántál rám, a sok dolgod ellenére! Annak még jobban, hogy még tetszett is.
      Örülök, ha a hozzászólásaim ösztönöztek az olvasásra. Nekem is Niall a kedvencem. Megmondom őszintén, én miatta szerettem meg őket.
      Próbálom úgy írni, hogy a lány érzései komolyak legyenek, ne csak üres szavak. Azokba Niall sem szeretné így beleásni magát. Attól nem válna megszállottá.
      ~xx

      Törlés
  6. Szia!
    Szerintem vártad már és igen eljött a pillanat. Végig sírtam az egész levelet, sőt még most is. Most úgy megölelgetnélek...szerintem tudod miért...
    Annyira tetszik ahogy leírod a lány érzéseit hogy az valami hihetetlen... és együtt érzek vele..
    Ez a reménytelen szerelem a lány szenvedése.../amit még annyira nem tudunk hogy mitől szenved, talán a sok bántástól ami éri,/ annyira jól megvan az egész fogalmazva.
    Imádom ezt a blogot, és téged is.
    Már alig várom hogy a többi levelet olvashassam, biztos vagyok benne hogy azokon is végig bőgni fogok. Na jól van nem húzom a szót, TÖKÉLETES EZ A RÉSZ.
    puszi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nagyon vártam. Örülök neki, hogy végig sírtad.
      Igen, tudom, miért...
      Sok könnynek kell lefolyni még az arcocskáitokon, mire minden kiderül minden...
      én is imádlak!!! köszönöm a sok szeretetet, amit most már folyamatosan kapok jó ideje!:D Ezért érdemes írni, komolyan mondom.
      Remélem is, hogy végig bőgöd az egészet! Ez itt a cél:D
      ~xx

      Törlés
  7. Sziaaaaa!!!!!!Megint. :)
    Ez a rész szuperebb lett mint az előző. Már ha ez lehetséges. Komolyan mondom úgy csodállak téged, hogy nem tudod elképzelni. Én is láttam már olyat, hogy valakit ok nélkül piszkáltak és nem volt túl szép hidd el. :(
    A történettel kapcsolatban meg nem dudom leírni , hogy mit érzek....... Vagy lehet..... Na mindegy. Megpróbálom. Egyszerűen csodálatosan megtudod fogalmazni, hogy mit érez Charlie. Veled kapcsolatban csak annyit , hogy amikor úgy köszöntöttél minket hogy 'Drágáim' az volt az első gondolatom,hogy ' Hű ez a lány szeretheti az olvasóit.' Én nagyon aranyosnak képzeltelek el téged. :)
    Hát azt hiszem ennyi.
    Vároooooom a kövit!!!!!!!!!! :) <3 ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:D Köszönöm!
      El sem tudom mondani mennyit jelentenek ezek a visszajelzések! Hihetetlenek vagytok, és igen. Szeretem az olvasóimat! Nagy örülök, hogy vannak emberek, akik időt szánnak rá, és elolvassák, amit írok. Ez sokat jelent nekem. ♥
      Ha a történet, és Charlie érzései kicsit összezavarták a tieidet, annak csak örülök. Ez a cél, hogy átérezzétek, amit ő. Az ő kicsi szíve olyasvalakiért dobog, akit nem látott, valószínűleg nem is fog. A leveleket pedig abban a tudatban írja, hogy Niall sosem láthatja, mégis írja, mert ennél közelebb úgysem kerülhet hozzá. Na nem is fecsegek, nehogy valami kitudódjon a következő levélből:D
      ~xx

      Törlés
  8. Szia!
    Benne lennél egy blogcserében? http://littleprincess-1d.blogspot.hu/
    Ha igen jelezz a blogomon.
    xxx.

    VálaszTörlés
  9. istenem, ez valami fantasztikus lett. sírtam. tényleg. és ezt nálam eddig csak egészen kevés írás tudta elérni. gratulálok. remélem hamar jön a következő:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, nagyon örülök! Szeretem elérni, hogy az emberek sírjanak! Pláne olyanoknál, akik nem sírnak minden íráson. Igyekszem a következővel:D xx

      Törlés
  10. Nagyon tetszik! :) Ilyet még nem is olvastam sőt, még ehhez hasonlót sem. Igaz minden blog más és más de, ez egyszerűen fantasztikus. :) A kedvenc blogjaim között van! :) Imádom, ahogy írsz! Nagyon tehetséges vagy. :) Alig várom már a többi levelet is!! :):D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!:D és tényleg nagyon köszönöm! Sietek a következővel amennyire tudok:D xx

      Törlés
  11. Nagyon tetszik, ahogy leírod a lány érzéseit, ahogy megnyitja érzéseit Niall előtt.
    Nagyon érdekel a követkéző rész, légyszíves amint tudod hozd! :) <3
    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!:D Örülök, ha érdekel. Mindig hozom amint tudom. Igyekszem!<3 xx

      Törlés
  12. Szia.(: Meglepetés nálam.:3
    http://witchlove-1d.blogspot.hu/2013/05/first-award.html

    VálaszTörlés